تخصصی ترین مرکز پخش لوازم یدکی لیفان کجاست؟

در این مطلب قصد داریم تا برای کسانی که به جستجوی لوازم یدکی لیفان و بخصوص لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ هستند یکی از بهترین نمایندگی های لوازم جانبی این خودروی پرطرفدار را معرفی نماییم. اگر خودروی شما لیفان است لطفا تا پایان این مطلب با ما باشید.

لوازم یدکی لیفان

شما برای شما هم جالی باشد که بدانید خودروهای لیفان از چین به سراسر جهان صادر می شود و  در کشور عزیزمان ایران این خودروها با مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان ۵۲۰(توقف تولید) و لیفان ایکس۶۰ و لیفان x50 و لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این شرکت توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد.

مشکلاتی که در تهیه لوازم یدکی لیفان وجود دارد

لیفان به عنوان یکی از خودروهای ارزان قیمت و مقرون به صرفه در جهان شناخته می شود و فروش خودروهای این شرکت در سال ۲۰۰۹، ۴۳۰۰۰ دستگاه بود که لیفان را در رتبه سوم صادر کنندگان خودرو در چین قرار دارد. همین استقبال فراوان از خودروهای این شرکت لزوم پشتیبانی فنی و فراهم بودن لوازم یدکی و قطعات لیفان در کشور لازم و ضروری حس می شود.

متاسفانه بطور کلی یکی از عمده مشکلات خودروهای چینی زمینه کم لوازم یدکی و قطعات جانبی این خودروها در بازار لوازم یدکی می باشد و کسانی که از این خودروها استفاده می کنند برای پیدان کردن لوازم یدکی خودروهای چینی به زحمت می افتند. از طرفی کیفیت پایین خودروهای کشور لیفان باعث گردیده تا نیاز به لوازم یدکی لیفان نسبت به دیگر خودروهای خارجی بیشتر باشد.

مشکلاتی که برای صاحبان خودروهای لیفان پیش می آید زمانی خود را نشان خواهد داد که پس از ۲ الی ۳ سال سواری با خودروهای این شرکت و به وجود آمدن مشکل در این خودروها لوازم یدکی آنها در بازار موجود نخواهد بود. بخصوص لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ که در کشور بیشتر فروش را داشته اند.

شرکت بازرگانی شهریاری پشتیبان لوازم یدکی لیفان

با وجود مشکلاتی که در بخش قبلی به آن اشاره شد گروه بازرگانی شهریاری (آذین یدک) وارد عرصه لوازم یدکی خودروهای چینی شد و به سرعت برای رفع مشکل عدم وجود لوازم جانبی و یدکی لیفان و پشتیبانی از محصولات این شرکت و بخصوص لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ که در کشور طرفداران زیادی داشت اقدام کرد. با مذاکراتی که این شرکت با کمپانی های چینی صورت داد و تعهداتی که صورت گرفت این شرکت موفق به پشتیبانی از لوازم یدکی اصلی لیفان و خودروهای خانواده این برند شد.

شرکت آذین یدک تهران (بازرگانی شهریاری) حال به عنوان یکی از بهترین وارد کننده های لوازم یدکی انواع مدل های لیفان با مناسب ترین قیمت و کاملا اورجینال می باشد که شهروندان عزیز می توانند لوازم یدکی خودروهای زیر را در این شرکت پیدا کنند.

  • لوازم یدکی لیفان x50 (ایکس ۵۰)
  • لوازم یدکی لیفان x60 (ایکس ۶۰)
  • لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ (۱۶۰۰ و ۱۸۰۰)
  • لوازم یدکی لیفان ۵۲۰
  • لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

لازم به ذکر است که تمامی لوازم یدکی خریداری شده از شرکت آذین یدک تهران اصل بوده و با قیمت هایی مناسب خدمت مشتریان عرضه میشود. در همین راستا شما می توانید قطعات و لوازم یدکی این خودروها شامل موارد زیر را در شرکت آذین یدک تهران بیابید.

تامین قطعات موتوری لیفان، قطعات بدنه لیفان، قطعات یدکی لیفان، سپر جلو لیفان، چراغ جلو لیفان، جلو پنجره لیفان، سینی جلو لیفان و بسیاری قطعات و لوازی دیگر این خودرو که می توانید بصورت موردی سفارش دهید. توجه نمایید که به دلیل وجود لوازم یدکی فیک و بی کیفیت و همچنین بحث دلال بازی هایی که در بازار وجود دارد ممکن است شما برای یک قطعه چندین قیمت بدست آورید ولی توجه نمایید که این لوازم جانی را از شرکت های نامعتبر و دست دوم خرید نکنید.

طول عمر لوازم یدکی اتومبیل لیفان به نحوه استفاده شما بستگی دارد و درصورت استفاده درست دیر تر خراب می شوند. همچنین اگر خودروی خریداری شده صفر باشد تا مدت ها نیازی به تعوض قطعات نخواهید داشت.

 

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید