طرز تهیه ترافل شکلاتی خوشمزه بدون فر در قالب به روش ساده

*+ طرز تهیه ترافل شکلاتی خوشمزه بدون فر به در قالب روش ساده  +*

خانم خونه داری که نمیدونی عصرونه برای اینکه همسرت خستگی کار و مشغله روزمره را فراموش کنه چی درست کنی؟ ما یک پیشنهاد عالی و خوشمزه براتون داریم!!! پیشنهاد ما  به شما عزیزان برای یک عصرونه عالی و دلچسب برای روز های نسبتا سرد پاییزی ترافل شکلاتیه که بدون نیاز به فر میتونید اون رو به راحتی درست کنید.

حتما بخوانید : طرز تهیه پودینگ با کادایف گردویی

طرز تهیه ترافل شکلاتی خوشمزه بدون فر به روش ساده

مواد لازم برای تهیه ترافل شکلاتی بدون فر

کیک کاکائویی آماده یا کیک خانگی : ۲ پاکت (مقدار دقیق کیک گفته نشده ابتدا مقدار کمی کیک پودر شده را با بقیه مواد مخلوط کنید و اگر مواد شل بود باز اضافه کنید) خامه صبحانه : ۲۰۰ گرم شکلات تلخ : ۲۰۰ گرم گردو و یا پسته خرد شده : نزدیک ۱ لیوان شکلات برای تزیین روی ترافل: ۲ پاکت 80 گرمی

طرز تهیه ترافل شکلاتی خانگی خوشمزه بدون فر برای عصرانه

خب دوستان عزیز، برای تهیه این ترافل خوشمزه شکلاتی باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :

۱- در مرحله اول کیک شکلاتی را را با دستان خود خوب خرد کنید تا پودر شود.

۲- سپی خامه را روی اجاق گاز گرم کنید بعد اجاق را خاموش کنید و شکلات خرد شده را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا شکلات خوب حل شود.

۳- حالا نوبت به آن رسیده که خامه و شکلات مخلوط شده را به کیک اضافه کنیم بعد از آن گردوی خرد شده را اضافه می کنیم و کمی ورز می دهیم.

۴- داخل قالب سایز کوچک و یا داخل سینی فر که کاغذ روغنی یا سلفون انداختید، بریزید و در حالیکه با دستانتان فشار می دهید صاف کنید.

۵- شکلات آب شده را روی ترافل می ریزیم و در یخچال می گذاریم تا شکلات سفت شود. ۶- چاقو را روی اجاق گرم می کنیم تا به هنگام برش زدن، ترافل ترک نخورد.

+* ترافل شکلاتی شما آماده است نوش جان *+

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید