گالری عکس مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی

همانطور که از اخبار اواخر متوجه شده اید مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون 72 ساله با خانم مهنوش صادقی بازیگر و نویشنده 46 ساله ازدواج نموده. مهنوش صادقی است. در این مقاله آدرس اینستاگرام و گالری عکس مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی.

آدرس اینستاگرام مهنوش صادقی

مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی در صفحه اینستاگرام خود به آدرس mahnooshsadeqi عکس های دو نفره خود و مهدی هاشمی را منتشر نمود.

عکس مهدی هاشمی و زن و دومش

عکس مهدی هاشمی با همسر دومش ( مهنوش صادقی )

مهنوش صادقی و گوهره خیراندیش

** عکس های جدید اینستاگرامی مهنوش صادقی و مهدی هاشمی **

مهنوش صادقی و شوهرش  

** مهدی هاشمی و همسر دومش **

** عکس های مهنوش صادقی نویسنده **

عکس های مهنوش صادقی نویسنده

** عکس مهنوش صادقی بازیگر **

پاسخ مهدی هاشمی به شایعه ازدواج دومش

مهدی هاشمی در ارتباط ابن اخبار چنین گفت :

🔹این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

.

🔸من و خانم آدینه سال‌هاست که با توافق جدا از هم زندگی می‌کنیم، زیرا بدلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمی‌شد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت.

.

🔹از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس‌هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه‌ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره‌ای بسازند و زندگی عاشقانه‌ای را نمایش دهند.

آرزو افشار ونگینی ۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید