سفر به شهر گویلین (Guilin) در چین و امکان دیدنی آن

شهر گویلین واقع در جنوب شرقی کشور چین می باشد و این شهر به خاطر داشتن طبیعت بکر و دست نخورده و همچنین آب و هوای بی نظیرش یکی از شهر های توریستی چین می باشد. 

من به شما این قول را خواهم داد که پس از سفر به شهر گویلین (Guilin) در چین و امکان دیدنی آن به این نتیجه می رسید که زیبایی های جمهوری خلق چین فقط به دیوار بزرگ (Great wall) و یا سربازان سفالین ختم نمی شود. گویلین (Guilin) دارای مساحت حدود ۲۷٬۸۰۹ کیلومترمربع و ۴٬۷۴۷٬۹۶۳ نفر جمعیت دارد می باشد.

سفر به شهر گویلین (Guilin) در چین و امکان دیدنی آن

اماکن دیدنی شهر گویلین (Guilin) در چین

همانطور که در قسمت فوق گفتیم گویلین بخاطر طبیعت شگفت انگیزش که ترکیبی از کوه های پوشیده از درخت هاس سرسبز و رودخانه هست معروف می باشد. ما در این بخش از مقاله برخی از اماکن دیدنی و جذاب شهر گویلین را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

  • رودخانه یولونگ

از جاذبه های گردشگری شهر گویلین در چین و دیگر اماکن معروفی که در این شهر وجود دارد رود یولونگ است که یکی از بزرگترین شاخه های  رود لی می باشد. مناظر طبیعی بسیاری در طول رودخانه هستند که جلوه بسیار زیبایی را برای این منطقه به ارمغان آوردند و بیشتر پل های تاریخی معروف در گوانگشی (guangxi) در این ناحیه دیدنی قرار دارند.

رودخانه یولونگ

  • رودخانه لی در گویلین

رود خانه لی در فهرست عجایب ده گانه آبی جهان می باشد و یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی شهر گویلین است. آب این رودخانه به اندازه ای زلال و شفاف است که در شرایط آب و هوایی مناسب می توانید کف رودخانه را با چشم غیر مصلح ببینید. مناظر اطراف این رودخانه سالانه توریست بسیار زیادی زا به خود جذب می نماید. اگر به چین سفر کردید دیدن این منطقه از گویلین را از دست ندهید.

رودخانه لی در گویلین چین

  • دوچرخه و موتور شارژی در گویلین یانگشو 

در منطقه گویلین یانشو امکانی وجود دارد که دوچرخه و موتور شارژی را در قبال دریافت مبلغی حدود 30-40 یوان آن را به مدت 24 ساعت در اختیار شما قرار می دهند. این موتور ها برقی بود و با محیط زیست کاملا سازگاری داشته و هیچ گونه آلودگی صوتی تولید نمی کنند.

  • غار نی فلوت The Reed Flute Cave

غار نی فلوت The Reed Flute Cave در شهر گویلین یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی است که به مرور زمان به وجود آمده است و با نورپردازی های رنگارنگ جلوه بسیار دیدنی در شب دارد. نام این غار را به این دلیل نی و یا فلوت گذاشتند که در آن نوعی «نی» که می توان با آن ها فلوت هایی آهنگین ساخت می روید.

  • شالیزارهای پلکانی لانگجی

شالیزارهای پلکانی لانگجی

مزارع پلکانی لانگجی در ایالت «Longsheng»  بیش از ۶۵۰ سال قدمت دارند. این مزارع ردیف به ردیف روی هم به صورت مارپیچی مربوط به حلزون از قاعده اصل به بالای دامنه‌ی کوه پراکنده‌اند و شبیه زنجیره‌های بزرگ به نظر می‌رسند. مزارع پلکانی لانگجی در تمامی فصول سال بسیار جذاب و دیدنی می باشد. در سفر به گویلین (Guilin) و مشاهده اماکن جذاب و دیدنی مطمئنا به چین و مطالعه تاریخ چین علاقه بیشتری پیدا می کنید.

*در صورت علاقه مندی به مطالعه سفر به گوانگجو چین کلیک نمایید*

آرزو افشار ونگینی ۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید