چگونه در یک رابطه ماندگار باشیم

خانم های گرامی توصیه من به شما عزیزان این است که حتما کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را حتما مطالعه کنید این کتاب می تواند شما را در تشخیص رابطه ماندگار کمک نماید. اما ما بطور خلاصه خواهیم گفت که چگونه در یک رابطه ماندگار باشیم نه طعمه صیادان.

ویژگی زنان ماندگار در رابطه چیست

در یک رابطه عاشقانه هر چقدر که با احتیاط و محافظه کارانه تر رفتار نماییم پایه و اساس آن نیز محگم تر خواهد شد و در نتیجه آن رابطه نیز ماندگار و از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد بود. اما در واقع ویژگی زنان ماندگار در رابطه چیست؟ اگر نیاز به دانستن فرق بین یک ماهی برای صید یا ماندگار بودن دارید موارد زیر را بخوانید.
  چگونه در یک رابطه ماندگار باشم

  • زنی که خواستار احترام باشد، ماندگار است اما زنی که اجازه دهد به او بی احترامی شود طعمه است.
  • زنی که می داند می خواهد ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد، و این برنامه را به مرد می فهماند ماندگار است، اما زنی که هیچ برنامه ای حتی برای تعطیلات اخر هفته خود ندارد طعمه است.
  • زنی که مناسب لباس می پوشد و عاقلانه خود را می پوشاند، یک زن ماندگار است اما زنی که بدن خود را نمایان می کند طعمه است.
  • زنی که وفادار است، اما زنی که همیشه نگاه به مورد بعدی دارد و چشم هایش می جرخد طعمه است.
  • زنی که بتواند گفتگویی مورد قبول و مورد احترام با یک مرد و مادر آن مرد داشته باشد ماندگار است، زنی که نتواند گفتگوی محترمانه با خانواده مرد داشته باشد طعمه است.
  • زنی که خودش را با هر موقعیتی تطبیق دهد، بتواند در جلسات هیئت مدیره، رستوران و مراسم ورزشی ود را نشان دهد ماندگار است، در غیر این صورت زنی که نتواند دوتا مجله کنار هم قرار دهد و یا به هیچ کاری علاقه ندارد طعمه است.
  • زنی که بتوانیم به خانواده و دوستان معرفی کنیم، ماندگار است اما زنی که نتوانیم به خانواده و دوستان معرفی کنیم طعمه است.
  • زنی که لبخند می زند و مراقب خودش است و از زندگی اش رضایت دارد ماندگار است، اما زنی که مراقب خودش نیست و همیشه رفتارش مثل اقیانوس متلاطم و ترشرو است طعمه است.
  • زنی که می فهمد یک مرد به مرد بودنش احترام می گذارد، اینکه چه عنوانی دارد چه کار می کند و چقدر درآمد دارد و می داند چگونه رابطه خودش را با او ترمیم کند ماندگار است، اما زنی که کلامش مثل چاقو برنده است و شرایط مالی و درآمد او را زیر سوال می برد طمعه است.

خانم های عزیز بدانید که مردان بر خلاف زن ها موجودات ساده ای هستند اما هیچ چیز روی کره زمین قابل قیاس با عشق یک زن نسیت. ما زن ها بی قید و شرط عشق می ورزیم خالص خالص.

آقای عزیز شما اگر مرد او باشید همراه شما در کوه ها خواهد بود، روی آب حرکت می کند مهم نیس که چه عملکردی دارید زمان و تقاضا برایش اهمیتی ندارد.اگر مرد او باشید آن قدر برایتان صحبت می کند که هیچ حرف نا گفته ای باقی نماند وقتی بیمار می شوید شما را در آغوش می گیرد و زمانیکه خوشحال هستید همراه شما می خندد.

اگر شما مرد او باشید یعنی واقعا شما را دوست بدارد وقتی ضعیف شوید شما را تشویق می کند حتی وقتی مطمئن نیست که حق با شماست از شما حمایت می کند. زن ها را دوست بداریم آنطور که لایقش هستند ما زن ها به حمایت (مادی و معنوی) مردمان احتیاج داریم زمانی که از سمت شما حمایت نشویم بی دفاع و مظلوم و افسرده خواهیم شد.

بدانید که این عشق یک زن است که در مقابل زمان، منطق و همه اتفاقات ایستادگی می کند

آرزو افشار ونگینی ۵ ۳
امین
ممنو از مطلب مفید و خوبتون همیشه دغدغه ما ایرانیا داشتن رابطه خوب و آروم با طرف مقابلمون هست 
سارا محمدی
واقعا مفید بود. مرسی
مشاور ازدواج
طبیعی است شما در معیارهای ازدواج خود به دنبال انتخاب همسر مناسب هستید. از نامزد خود می‌پرسید: ” آیا به همان موسیقی علاقه دارید که من هم دوست دارم؟ آیا از تماشای فیلم‌هایی لذت می‌بردید که من هم به آن‌ها علاقه‌مندم؟” خوب, بهتر است بحث را همین‌جا متوقف کنیم زیرا مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد که داشتن شباهت با همسر همیشه منجر به دستیابی به ازدواج موفقنمی‌شود.
کلیپ
سوالات آشنایی قبل از ازدواج برای تشخیص انگیزه ها

سوالات قبل از ازدواج در حیطه ی عشق و انگیزه ی ازدواج که این سوالات خواستگاری باید واقع بینانه باشد:

  1.  انگیزه ی شما برای ازدواج چقدر است و چرا می خواهید ازدواج کنید؟
  2.  و تا چه حد این انگیزه بر اساس فشار اطرافیان، نگرانی بابت بالا رفتن سن ازدواج یا دلایل بیرونی است؟
  3. ۳کدام حالت به نظر شما درست است؟ ابتدا عشق و بعد آشنایی یا ابتدا شناخت و آشنایی و سپس عشق؟
  4. همسر ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی دارد؟
  5. همسر ایده آل از نظر خانواده شما دارای چه ویژگی هایی است؟
  6. آیا با مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده موافقی؟
  7. آیا بچه میخواهی یا نه؟
  8. نظرت نسبت به مراجعه به مرکز مشاوره خوب چیست؟
drfekr

سایت روانشناسی خوب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید