ویژگی مردانی که به دنبال رابطه ماندگار هستند

خانم های عزیز میدانم که ترک معشوقه بسیار سخت و دردناک است اما خودتان را از رابطه ناسالم و دارای تاریخ انقضا هر چه سریعتر بیرون بکشید و نگذارید که طمعه و یا صید صیادان باشید. خداوند ما را از نعمت عقل و احساس بهره مند نمود است که در چنین مواقعی با کمک هر دو آن بهترین تصمیم را بگیریم.

هدف از انتشار این مطلب شناخت ویژگی مردانی که دنبال رابطه ماندگار هستند می باشد تا بتوانیم در تشخیص رابطه درست شما تا حدودی تاثیر گذار باشیم.

روش های تشخیص رابطه ماندگار و نتیجه دار

مردی که به دنبال رابطه ماندگار است چه ویزگی هایی دارد

ما زن ها با 100% وجودمان وارد رابطه عاطفی می شویم و با احساساتمان تصمیم می گیریم اما مردها بر خلاف ما با عقل و منطق تصمیم می گیرند بخاطر همان همیشه به هنگام جدایی این زن ها هستند که بیشترین آسیب را می بینند.

حالا ما به شما خواهیم گفت که مردی که به دنبال رابطه ماندگاز است چه ویژگی هایی دارد  و یا تفاوت مرد ماندگار با صیاد حرفه ای در چیست؟

  • اگر هیچ وقت دوستان، خانواده، همکاران یا دیگر کسانی که برای او مهم هستند را ملاقات نکنید، آن مرد قطعا یک صیاد است، اگر شما را به کسانی که می شناسد معرفی کند به دنبال فرد ماندگار است.
  • اگر دائما برای ملاقات نکردن خانواده و دوستانش بهانه بیاورد، صیاد است اما اگر موافقت کند که شما را به مراسم خانوادگی یا یک جمع ببرد و به خانواده و دوستان و همکارانش معرفی کند، به دنبال فرد ماندگار است.
  • اگر گفتگو آن مرد خیلی مصنوعی باشد و بالاتر از تحصیلاتش بخواهد حرف بزند او یک صیاد است، اگر نشان دهد که به علایق خواسته ها، زندگی و آینده شما اهمیت می دهد او به دنبال یک زن ماندگار است.
  • اگر از نظر مادی، احساسی و روحی خودش را درگیر نکند، صیاد است. اگر قادر به تامین و حمایت خانواده خودش باشد، کاری که یک مرد واقعی انجام می دهد پس به دنبال یک فرد ماندگار است.
  • اگر به دنبال یک رابطه راحت و آزاد باشد و به شما بگوید که مهم نیست با دیگری شما راببیند بدانید صیاد است، اگر رابطه شما را انحصاری بخواهد تنها با شما قرار بگذارد، پس به دنبال فرد ماندگار است.
  • اگر در زمان مشخص قرار ملاقاتی با شما بگذارد و سر ساعت مقرر نیاید و بدون رعایت ادب اطلاع ندهد صیاد است اما اگر نشان داد که به قرار اهمیت می دهد و حداقل عذر خواهی می کند، به دنبال فرد ماندگار است.
آیا مرد شما به دنبال یک زن ماندگار است
  • اگر خواسته ها و استاندارد های شما را به سخره بگیرد و بخندد یک صیاد است زیرا هیچ مرد عاشقی عقاید همسرش را تحقیر و مسخره نکرده بلکه در هر زمینه ای او را حمایت می نماید.
  • اگر شماره تلفن شما را بگیرد و بیش از 24 ساعت طول بکشد تا به شما زنگ بزند یک صیاد است، اگر سریعا تماس بگیرد و علاقه مندی اش را نشان دهد به دنبال فرد ماندگار است.
  • اگر شما را برای صرف شام بیرون ببرد و اجازه دهد که شما بپردازید و یا سهم خودش را دهد او یک صیاد است. اما اگر صورت حساب را پرداخت نماید و نشان دهد که می خواهد از شما حمایت کند او قطعا دنبال زن ماندگار است.
صرفا ازدواج کردن تکامل نیست بلکه درست ازدواج کردن رسیدن به تکامل است. لطفا ارزش ها و معیار هایتان جهت داشتن رابطه و یا تشکیل خانواده بشناسید و طرف مقابلتان را به مرور زمان از این معیارها نیز آگاه کنید.
زیرا اگر بدون شناخت این موارد وارد رابطه بشوید و حمایت ها و پاسخ هایی که می خواهید از طرف مقابل دریافت نکنید، این مردان باعث عصبی شدن و گوشه گیر شدن و در نهایت سبب افسردگی شما خواهد شد. 
کلام آخر
خانم های عزیز از مردانی که برای احساسات و علائق شما احترام قائل نیستند فاصله بگیرید زیرا این ها باعث خدشه دار شدن عزت نفس شما می شوند و همچنین سبب می شود تا شما بی عزت نفس و یا به عبارتی آویزان به نظر بیایید.
به شخصیت، احساسات و علایق خود احترام بگذارید تا مردان نیز همین کار را انجام بدهند. از رابطه ناسالم سریعا بیرون بیاید و بجای فکر کردن به او برای خودتان وقت بگذارید و به علاقه مندی های خود که مدتها نتوانستید به سمتش بروید بپردازید.
به رستوران و یا کافه ای جدید بروید و از رفتن به مکان هایی که قبلا با او رفته اید و خاطره دارید خودداری نمایید. به خرید بروید و با دوستانتان بیشتر از گذشته وقت بگذرانید. در پست بعدی به بررسی موضوع چگونه در یک رابطه ماندگار باشیم نه طعمه میپردازیم.

از یاد خدا غافل نشوید و با عبادت و توکل به خدا آرامش پیدا کنید

 
آرزو افشار ونگینی ۳ ۲
مشاور خانواده
  • در یک رابطه پایدار : من با همسر بر روی موضوعات مختلف دعوا و اختلاف داریم و این موضوع بسیار وحشتناک است. اما ما این اختلافات را با برقراری ارتباط صحیح با همسر حل می‌کنیم و هر روز زندگی مشترک موفق تری را نسبت به گذشته تجربه می‌کنیم. زیرا این اختلافات موجب افزایش شناخت و آگاهی زوج نسبت به هم می‌گردد و شناخت همسر موجب بهبود روابط زن و شوهر می‌گردد.
مشاوره خانواده
 مهم ترین نکات برای داشتن مشاوره ازدواج موفقیت آمیز
  • با هم در جلسه حاضر شوید و جلسات جداگانه نداشته باشید.
  • در طول جلسه به صحبت های طرف مقابلتان گوش دهید تا او را بهتر بشناسید.
  • در طول جلسه صادق باشید تا بتوانید ارزیابی واقعی از نتیجه جلسه داشته باشید.

به عبارت دیگر در مشاوره پیش از ازدواج، از آنچه هستید صحبت کنید نه آنچه که دوست دارید باشید.

  • نسبت به موارد خطرسازی که متخصص شما را نسبت به آن ها آگاه می کند، حساس باشید و قبل از تصمیم به شروع زندگی مشترک، آموزش های لازم در جهت بهبود وضعیت را دریافت کنید.

به عنوان مثال در صورتی که دیدگاه های شما و همسرتان در مورد نحوه ی گذران اوقات فراغت با هم متفاوت است، لازم است تا این تفاوت را در طی جلسات شناخت درمانی مدیریت کنید و پس از آن وارد زندگی مشترک شوید.

از بیان نظرات متفاوت تان هراسی نداشته باشید و هر آنچه برای تان مهم و قابل توجه است را ذکر کنید.

  • حضور در جلسات را به عنوان سرمایه گذاری برای زندگی مشترک تان در نظر بگیرید و نه به عنوان هزینه ای بی بازگشت.
  • صبور باشید و به گفته ای مشاوره ازدواج اعتماد و عمل کنید.
  • حتما با سوالات پیش از ازدواج آشنا شوید
drfekr

بهترین سایت روانشناسی دکتر فکر!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا سبک زندگی شاد را بیاموزید